Hoppa till innehåll

Länge sen sist

mars 7, 2015

Hmm, det var visst ett tag sedan jag skrev på bloggen.
Jag har legat sjuk i omgångar under en längre period, senast var i sorkfeber.
Jag har aldrig i hela mitt liv varit så sjuk! Jag höll på med slåttern och började känna mig krasslig, nästa dag så låg jag i feber.
Allt är lite suddigt men jag minns att jag blev yr och ville gå ut på altanen för att få luft men jag han inte ta mer än några steg så tuppade jag av och vaknade på golvet.
Det blev en tur ner på akuten och sedan var jag inlagd på medicinavdelningen i en vecka.
Efter det så fick jag åka hem, även fast jag yrade om diverse saker.. Jag tror att jag gjorde Kristoffer som skjutsade hem mig lagom förvirrad =D
Men väl hemma så var jag sängliggandes i tre veckor till.
Så hela Juli var jag sängliggande och det dröjde ända fram till nyår innan jag började känna mig någorlunda mänsklig.
Det kan ta upp till två år innan jag blir helt återställd. Idag, åtta månader senare, upptäckte jag att min puls har blivit normal.. Så det lär ta tid.
Så pga allt detta har jag inte varit så sugen på att skriva något.

Men under denna tid som jag var sjuk så var Linnea gravid med vårt första barn.
Hon heter Ylva och föddes 2015-01-18.
Födseln var väl allt annat än som på film =D
Vi gick över tiden med två veckor och när det väl skulle bära till så ville hon inte ut, så det slutade i akut kejsarsnitt.

IMG_5574

Kan man vara sötare.

2014 var ett hemskt år för mig, men början av 2015 kan knappast ha blivit bättre.

/Stolt nybliven pappa

No comments yet

Lämna en kommentar